Pomoc - I-GSM

Pomoc

Najczęściej zadawane pytania


1. Czy za wykonaną usługę serwisową dostanę gwarancję?
Za każdą wykonaną usługę serwisową i części udzielamy 3 miesięcznej gwarancji.


2. Jak długo będzie trwała naprawa mojego urządzenia?
Popularne usterki naprawiamy na poczekaniu lub tego samego dnia.


3. Czy dane zapisane na moim telefonie zostaną utracone podczas naprawy?
W przypadku usterek mechanicznych, np pęknięty wyświetlacz dane na urządzeniu zostaną zachowane.
Natomiast w przypadku usterek programowych dane są bezpowrotnie utracone, o czym zawsze uprzedzamy Klientów.


4. Jak długo idzie przesyłka?
Wszystkie przesyłki wysyłane są listem poleconym priorytetowym, kurierem bądź za pobraniem zatem zazwyczaj przesyłki docierają do Klienta w ciągu 24-48h.
Istnieje również możliwość wysyłki listem ekonomicznym.


5. Zakupione etui jest za małe/za duże do mojego telefonu. Co mogę zrobić?
Możesz zwrócić lub wymienić zakupione akcesoria wraz z paragonem do 14 dni od ich otrzymania. Napisz do nas, chętnie pomożemy.


6. Istnieje możliwość wystawienia faktury VAT?
Oczywiście, wystarczy powiadomic nas o chęci otrzymania faktury VAT.

 

Jeżeli nie znaleźli Państwo odpowiedzi na nurtujące Was pytania, wówczas prosimy o wypełnienie formularza znajdującego się w zakładce kontakt, lub też osobiste odwiedzenie naszego serwisu, znajdują się przy ulicy Karmelickiej 30 lub przy ulicy Wolskiej 2b. Zapraszamy!